Jsem zkušený hráč na Dark elfovi........

rád nabídnu všechny odpovědi na tíkající se téma....

pokud by mněl někdo zájem pomůžu a ukážu přímo ve hře... jak hrát

ps.... (zkušenosti největší mám za skuruty barbary a enty... pro to když budete chtít pomoct.. s jinou rasou ...nebude to tak výsledné jako u těchto skvělých třích ras
Ayden

Ayden

Návody jak hrát za rasy

V Dark Elfovi je 11 ras... což naváží ke spoustu herním stylům... může te buď po klidně kouzlit a obsazovat opuštěné údolí nebo být agresivní a vše ničit kolem sebe možností je spousta !!

a proto jsem s pár dalšími hráči připravil návody jak za všechny rasy hrát...



Lidé

Lidé: vyvážená rasa ve všech dovednostech: v obraně, útoku i magii. V ničem nevyniká, v ničem neztrácí. Vojensky má schopné obranné, útočné i magické jednotky. Je schopna kombinovat obranu s útokem a tím se stává pro soupeře velmi nepříjemnou. Má těžký začátek, ale pokud se jí podaří rozjet, je velice silná.

Tohle je jedna z mých nejoblíbenějších ras, dobře hospodaří a má výborné válečné schopnosti. Doporučuji jí zvlášť na DM a 1.ligu, protože ve 3. ligách hraje spousta vládců a kupovat cech války na dobytí třeba jen jediné země neni nic moc, a ve 2. ligách je zas potřeba rychlejší dobývaní zemí...
Lidi si neberte když je počasí na zlato 90% (nebo 100 teď nevim)a míň, neodešlete totiž první útok. 0. den je totiž samozřejmostí koupit sýpku a když nemáme výše zmíněné počasí nepodaří se nám vydělat dost na cech války a potřebný počet 2. jednotek na první útok. První útok se většinou posílá silou 50-56 za předpokladu že dobývaná země nemá bonus k obraně. Když je počasí opravdu vysoko (např. 150%), tak byste měli mít možnost zaútočit na danou zem aniž byste museli odtočit všechna kola, tzn. můžete si je nechat na další den. Anebo je odehrajte všecky, ale postavte k sýpce ještě studnu, mělo by vám zbýt i na útok..Další možností je poslat ten útok co nejsilnější, třeba 85-95, to pak další den nemusíte odtočit vůbec žádná kola, ale prostě pošlete útok na další zem. Nebo se dá použít ta první možnost, tj. útok 52, a další den pošlete ze své domácí země (tj. vaše první země při první přihlášení) další útok, přičemž do té cílové země přesunete vojáky, kteří dobyli první zem (za předpokladu že tam jsou volné domy - většinou jsou) a ještě si zakouzlíte příznivé počasí na domácí zem (občas se stane že se kouzlo sešle silou 0, protože máte jenom dva mágy na dvě země, to pak věru štve...osobně to považuji za menší bug). Měli byste taky ušetřit nějaká ta kola, aby se to příznivé počasí vůbec vyplatilo...
Nedávno se lidem zvedla částka zlata do startu, tudíž je možné že když je počasí na zlato 140% - 150% tak se dají první den poslat dva útoky, to jsem ale ještě nezkoušel.
Za jistých předpokladů se dá použít ještě jedna taktika, která z vás udělá mocné válečníky, ale to je mé tajemství...
Důležité u lidí je cpát manu hlavně do útoků, je třeba využívat schopností Rytířů a úžasné obrany pěšáků! Kouzlení ať obstará raději někdo jiný, v pozdějších fázích hry mu to budete moct dvakrát vrátit!

By BESTie alias Mouša



Barbaři

Barbaři: velmi útočná dobyvačná rasa, jejich obranou je útok. Mají nejsilnější útočnou jednotku. Excelují v dobývání zemí, slabší jsou v magii a obraně. Jsou schopni obsadit velké množství zemí, ale kvůli nižšímu počtu kol v pozdější fázi hry ztrácejí.


Velmi útočná rasa,která má skvělý rozjezd a i když má pouze 7 kol,tak má i silnou ekonomiku(jelikož je schopna rychle dobýt okolní země,čímž stoupá hodnost).Jak začít?Samozřejmě záleží na počasí,ale nejdůležitější stavba ve hře je asi sýpka obilná,kterou by měl stavit každý.Dále můžeme nultý den nakoupit tržiště,prodat nějakou manu a zakoupit i posvátnou studnu(v případě dobrého počasí) či nestavit posvátnou studnu a nechat si jen sýpku a tržiště.Následně odklikat kola,naverbovat armádu a poslat dva jisté útoky,kterými dobijete jakékoliv země.V případě nevíkendových lig a začátku až druhý den doporučuji poslat jen jeden útok a ušetřit nějaká kola.
Dobré je si na začátku domluvit mír s okolními hráči a neutěšeně se rozrůstat.Když už není kam,většinou byste měli mít již dostatečně rozjetou ekonomiku,takže by neměl být problém přejít na druhé či třetí jednotky a začít dobývat ostatní hráče.Výběr na jaké přejdete záleží jen na vás a na okolnostech.I když by se zdálo,že s barbary není možné bránit,není to pravda,jelikož díky rychlému rozjezdu byste měli mít na třetí jednotky a na pevnosti(se kterými je obrana relativně v pohodě).Snažte se mít co nejlepší rozjezd a pak už vám hraní půjde skoro samo.důležitá je přiměřená expanze a hned z počátku pracovat na příjmech many(Útočná jednotka stojí sice jen 5 many,ale třetí jednotka celých dvacet,což je rozhodně neřadí mezi nejlevnější ve hře vzhledem k počtu kol).Barbaři jsou nevhodná rasa při špatném počasí (například přijmi 60% základu zlatých).

By Sturm alias Thalantyr II či Thorm,Lord of the Magic





Skřeti

Skřeti: jsou zlá rasa s velkým počtem herních kol. Ekonomicky jsou na tom výborně, mohou si dovolit stavět mnoho staveb a pevností, ale mají drahé jednotky. Magicky jsou průměrní. Mají speciální útočnou stavbu Skřetí tunely.



Je to dobrá rasa a proto se nenechte odradit třeba tím že nemají u jednotek moc silnou obranu nebo útok či magii. To, co všechno tohle nahrazuje je počet kol. Ten je ve hře hodně důležitý. Proto co nemají na obraně a útoku nahradí počtem skřetích vojáků.
Skřeti díky kolům jsou vhodní do celé škály počasí. Pokud se chcete ukázat jako machři tak až bude liga kde bude v počasí 150% na zlato tak si do ní vyberte skřety a teď to začne, koupíte základní stavbu sýpku a odtaháte 6 kol z 10. Teď vyhlaste zemi kterou si vyberete že na ní budete útočit (bez bonusu na obranu) válku, sešlete na ní spokojenost, nakupte vojáky (plný stav) a pošlete na ni útok (zase všemi vojáky).
Další den máte 14 kol a 2 země a seslanou spokojenost. Šetření kol na začátku je velmi důležité a vybuduje vám to ekonomiku. Ať už hrajete za jakoukoli rasu tak jakmile vám zbudou peníze vražte je do domků. Zkuste v průběhu odehrávání nakoupit sýpku do nové země sice tam už máte spokojenost, ale stejně je to lepší, nezapomeňte však na peníze na naverbování vojáků které je na konci odehrávání. Tento den z obou zemí můžeme poslat nový útok na další země, zkuste si ušetřit nějaké peníze, protože zítra musíte všude postavit sýpky.
Další den máte 4 země a teď záleží na situaci a na tom co a jak se děje v lize.
Podobný start je i horších počasích kde první den musíte ušetřit méně kol nebo je musíte odehrát všechna. To víte takový deštníky pro skřety něco stojí (aneb kam se ztrácejí ty peníze když je v lize horší počasí :-))))) )
Vaše první jednotky jsou schopni dobývat zemičku za zemičkou, tak ve prospěch skřetího národa dobývejte další neutrálky, protože není nad to mít hodně zemí pořádně zaskřetěných, které vám sypou do pokladny kulaťoučké zlaťáčky. Můžete zkusit napadnout některého nepříjemného souseda, když už se nemůžete rozšiřovat, prostě podle chuti. Brzy budete mít problémy s útokem tak přeřazujte na druhé jednotky popřípadě, když máte peníze a ten útok se vám zdá pořád malý tak nakupujte Velkou pevnost a katapulty.
Nezapomeňte také na mágy a jejich požehnání, která vám zvednou zisky v zemičkách.
Skřeti jsou rasa která dokáže postavit kult mezi prvními a možná taky rasa která je na úplné nováčky trochu složitější dle mého názoru, spíše se hodí ke středním hráčům to ale neznamená že by jste s nimi nemohli uspět víc než s nějakou jinou rasou (třeba jste na DE výjimečný talent).

By alesek



Skuruti

Skuruti: skuruti jsou bratranci skřetů, je to nejlepší útočná rasa, která má výborný rozjezd a hodně herních kol. Bohužel magii mají nejdražší ze všech ras. Skurutí taktika spočívá v rychlém obsazování další a dalších zemí a neustále expanzi. Mají speciální stavbu "Sklad Masa" proti Hobitům



Tato rasa je vhodná pro počasí 100% a výše a pokud se hraje nultý den,jako první by jste měli postavit sýpku-obilnou,potom můžete odtahat kola a poslat útoky na dvě země,potom však nedáte dohromady armádu,která by se zmohla na útok,protože bude roztroušena ve dvou zemích.Já jsem zastánce toho,že postavím sýpku-obilnou,posvátnou studnu odtahám 5 kol a postavím tržiště.Pak je vhodné prodat všechnu manu a poslat jeden jistý útok do kterého zapojte i mágy.Druhý den za peníze zbylé z prodeje many postavte v dobyté zemi sýpku-obilnou a pošlete útok dál.Pak budete mít 3 země a 22 kol.V této fázi hry byste si měli vydělat na cech války a postavit ho,potom už jdou útoky samy.Skuruti mají malý limit kouzel,takže je výhodné být v alianci s nějakými Mágy nebo Nekromanty.Ideální počet zemí pro Skuruty je +/- 30 zemí.Pokud jsou neustále pod požehnáním,rychle se jím rozvíjí ekonomika.Pro drahost třetích jednotek je lepší nejprve stavět mag. věže.

By halftime


Nekromanti

Nekromanti: tato temná rasa má excelentní magii i dobré vojenské jednotky. Mají nejlevnější obranné jednotky (Zombie) ze všech ras. Bohužel mají málo zlatých do začátku a tak mají komplikovaný rozjezd. V závěru hry mohou konkurovat mágům.





Nekromanti je vhodná rasa pro počasí 130% a výše, jde tak za ně poslat až 3 útoky první den. Ale podle mého skromného názoru je lepe poslat dva silnější, vysvětlím později. Tedy co je nutné koupit, samozřejmě sýpku, pak odtaháte 8 kol. Peníze vyjdou tak akorát na cech války, tedy ho koupíte a naverbujete démony. V případě že chcete poslat 3 útoky, dá se poslat 7/7/7 démonu na země se silou 56 bez bonusu, jinak je třeba přiložit třeba kouzelníky nebo zombie, tam kde je obrana silnější. Proč tedy propaguji jen dva útoky?No je to jednoduché, když pošlete dva silnější útoky, ve většině případů druhý den nemusíte odtahovat kola, pouze armádu poslat dál na další země. Tedy druhý den máte 5 zemí a 16 kol! No a v tom je síla nekromantů, dál už se učte sami a hlavně hodně zkoušejte a sbírejte zkušenosti.

By Sluk alias Milo Pelíšek

Při 120% na zlato musíte odehrát v nultém dni poslední kolo a prodat sýpku v zemi pokud i tak nezbude tak musíte sáhnout do pokladnice aliance.
Při méně než je 120% počasí na zlato tato taktika neplatí nebo musíte koupit službu za DE-kredity která vám přidá peníze. Každopádně pod 120% počasí na zlato není tahle taktika výhodná a je lepší když si vezmete nějakou jinou rasu.
Dodatek alesek



Mágové

Mágové: jsou rasa zaměřená čistě na magii, mají nejvyšší limit kouzel. Jako jediná rasa nakupují veškeré jednotky pouze za manu, což v začátku věku není moc výhodné, později ano. Pokud se mágovi podaří prosadit, dokáže kouzly ničit všechny soupeře a většinou vyhrává celou hru.



Mágové se hodí do 100% zisku a výše na zisk peněz. Nultý den dostávají 2000 zlatých a 600 many. Všechny peníze utratíte hned nultý tah. Koupíte sýpku (jako u každé rasy), posvátnou studnu a obřadní svatyni. Je vhodné si založit alianci ještě před odtaháni kol, protože budete vydělávat do alianční pokladny. Pak odtaháte všech 7 kol. Ve smlouvách zadáte zemi, na kterou budete útočit, Válku. Potom je nutné zakouzlit ještě před útokem, protože do útoku pošlete i mágy. Pokud nebudete mít Mágy, tak budete mít nulovou sílu kouzla. Takže zakouzlete spokojenost na svou zemi a na zemi, na kterou útočíte. Je dobré vědět na 100%, ze zemi, na kterou útočíte, dobyjete, protože byste ztratili nejen zem, ale i 80 many za spokojenost. Dále naverbujete Zabijáky (plny počet, pokud mate 2 Mágy) a zaútočíte (dobyvačný útok) na neutrální zem, se kterou jste si zvolili válku. Do útoku zapojíte všechny Zabijáky i Mágy. Vydělané peníze si necháte na další den.
Další den mate 2 země. Podle toho, jaké je počasí, tak během kol v dobyté zemi koupíte nejdřív sýpku a potom posvátnou studnu. Jestli ovšem budete moct posvátnou studnu koupit až poslední tah, radši si zlaté nechte na příští den na sýpky. Opět ve smlouvách zadáte Válku. Budete útočit na 2 země. Naverbujete Zabijáky (zase plný počet) v obou zemí, které máte. No a odešlete útok. Útoky budou tak silné, když byste odečetli z celkové síly neutrální země, na kterou útočíte, -12,5% (nemůže tam byt bonus na obranu). Vojáky, kteří zbyli v jedné z vašich zemí, přesuňte do druhé vaší země.
Druhý den máte 4 země. Během kol opět kupujte nejdřív koupíte sýpky do dobytých zemí a pak posvátné studny. Zbylé peníze si nechte na další den. Dneska útočíte jen na jednu zem a to z té země, do které jste přesouvali vojsko. Zadáte válku, naverbujete všechno co můžete a zaútočíte.
Další dny už záleží jen na situaci v lize. Občas můžete zaútočit na hráče kolem vás. Hlavně neporušujte smlouvy a NEMULŤAČTE!!! Mágové jsou rasa, která se hodí na kouzlení. Snažte se na sebe co nejdřív sesílat požehnání. Později můžete zakouzlit spokojenosti nebo požehnání na spoluhráče nebo kletby na protihráče. Pro mágy je vhodný počet zemí cca 20, aby jste měli co nejvyšší sílu kouzla.

By Freedom



Elfové

Elfové: tato přírodní rasa je zaměřená spíše na magii. Vojensky je to průměrná rasa, vyzdvihnout lze magické jednotky, které jsou velice dobře použitelné i k boji. Elfové mají výbornou produkci many díky stavbě "Posvátný Strom", která zároveň pomáhá i Entům v alianci.



Zdravím vás, tento návod je určen pro všechny,kteří si chtějí elfy zkusit, ale něco jim říká, že je to složitá rasa, ona také je, ale ten kdo má talent ji rychle zvládne, takže přeji hodně úspěchů.
0. den:
Postav sýpku, posvátnou studnu, vyhlas válku cílové zemi kam chceš útočit, odehraj kola, naverbuj vojáky, bez problému ti to dá útok, a ještě před posláním útoku zakouzli na cílovou zemi Spokojenost, pote pošleš útok, je důležité vedet ze na tu zemi útočíš sám, jinak tvá kouzla přijdou nazmar když ti ji vezme někdo jiný a v prvních dnech je 80 many hodně.
1.den
Z předchozího dne by ti melo zbyt alespoň 1000 zl, postav sýpku, uzavři mezi svými zeměmi obchodní smlouvu a odehraj kola, diky spokojenosti by jsi měl dokázat poslat dva útoky, celkem bez potíží, pošli je tedy.
2. den
Snaž se během odehráváni postavit v dobytých zemích sýpky, ale pokud ti to vyjde tak na poslední 2 kola radši je nestav, při dobrém počasí půjdou opět poslat dva útoky(dobré počasí 130% na zlato a výš) ze zemí kde máš sýpky.
3.den
Nyní je to už hodně alternativní, záleží na mísťe a počasí, postav hlavně sýpky pokud to půjde a pak posvátné studny, to je asi tak vše
Pak už jen postav co nejdříve cech magie a pomoci magie jedeš jako po másle, při horším počasí postav cech války šermíři nejsou tak drazí jako zaklínači, jsem si jistý,že brzy objevíš obrovsky potenciál elfu.


By Medvěd


Temní Elfové

Temní Elfové: tato pokřivená elfí rasa, holdující zlu a krvavým rituálům, je univerzální. Nelze jí téměř nic vytknout, lze s ní snadno dobývat země i se zaměřit na magii. Jediná podstatná nevýhoda je malý počet herních kol. Z jejich řad vzešel i samotný Dark Elf.



Ahoj pokud čteš tento úvod k Temným Elfům tak doufám, že se ti bude líbit.
Temní Elfové jsou magicko vojenská rasa. Mají výhodu proti buď magickým rasám ve válce vojenské a nebo proti bojovým rasám ve válce magické. Neznamená to, že nejsou neporazitelní, ale znamená to že jsou odolní. Temné Elfy bych nedoporučoval začátečníkům, ale pokud se rychle učíte a najdete si čas na přečtení nápovědy tak se vám to vyplatí a můžete chytře sáhnou po této rase.
Tato rasa je dobrá pro start, ale nedoporučoval bych ji v ligách s číslem 3. Bývá to tam plné a pro Temné Elfy nezbývá místo pokud se nalogujete do zaplněného prostoru.
Ideální ligy jsou 2. a to převážně výkendové.
Nevíkendové ligy zastaví růst hráče na dva dny a velice ho to ohrozí.
Doporučuji vám přečíst si i návody na další rasy a vytvořit si taktiku se kterou se vám dobře hraje.
Tady je moje rada:
1. Pokud bude kurz na prodání many 10-60 tak kup tyto stavby:
sýpka obylná(1000zl.)
posvátná studna(700zl.)
obřadní svatyně(300zl. a 300 many)
tržiště (400zl.)
Pokud nebude tak nestav posvátná studna(700zl.).
2.Odehrej kola.
3.Prodej manu na tržišti a měl bys mít min. 2100, aby se ti v den 1. dařilo.
4.Vyhlaš válku přes smlouvy na kterou nebudeš útočit.
5.Naverbuj armádu 14 lučištníků (jednotky 1. Stupně).
6.Armáda klikni přesunout a zaútočit!!!
Lučištníků vyšli 20 a zaklínače oba dva. Dá to dohromady útočnou sílu 66.

1.den:pokud máš 2100zl. tak kup tyhle stavby:
sýpka-obylná(1000zl.)
posvátná studna(700zl.)
tržiště (400zl.)

A jinak to je pořád stejné.


Hodně štěstí vám přeje Keka alias. Forest či Rebel.



Trpaslíci

Trpaslíci: tato řemeslná a hornická rasa má nejlepší obranné jednotky ze všech ras, nepřítel jejich země dobývá obtížně. Mají unikátní stavbu Mithrilový důl, která produkuje spousty zlatých, a je to základ jejich moci. Nevýhoda je malý počet herních kol.




Trpaslíci jsou dobrá rasa do každých podmínek, protože jejich první 2 jednotky stojí jen 10zl., 20zl. a 4many.Trpaslíci mají nejlepší obranu ve hře, ale za to málo kol a slabou magii.

Teď už k taktice:

1. Nultý den musíte postavit sýpku a odtahat kola potom postavíte cech války a naverbujete jednotky druhého stupně,zakouzlíte spokojenost na svou zem a pošlete jeden útok, je to lepší protože kdybyste postavili zlaté a rudné doly a útočili první jednotkou tak 1.den pošlete jen jeden útok a tak budete mít 2.den jen 3 země.Zato při taktice s cechem války budete mít 2. den zemí 4 a budete moct útočit dále a rozvíjet se rychleji.
2. První den odehrajete kola postavíte jednotky v obou zemích a zautočíte na další 2 země
3. Druhý den budete mít 4 země. odtaháte kola a naverbujete v zemích odkud budete posílat útok. od tohoto dne byste se už měli začít starat o sebe a přizpůsobit se podmínkám.


By Killerbean II.




Hobiti

Hobiti: maličcí a pracovití hobiti mají nejvíce herních kol a díky tomu jsou nejlepší ekonomickou rasou ve hře. Vydělávají spousty zlatých a nejvíce plní alianční pokladnici. Jejich slabinou jsou nejslabší vojenské jednotky ze všech ras. Proto je vyvažují počtem, stavbami a později i magií.



Jak za ně hrát: Hobiti jsou zajímavá a nebezpečná rasa, předsudky o tom že jsou slabí
a bídní kouzelníci jsou mylné a poznáte to až vás nějaký hobit přejede jak vojensky
tak magicky. Je za ně nutné stavět baráky v hojném počtu, nikdy jich není moc. Dále
dokážou se aspoň v prvních několika dnech rozrůstat s druhou mocninou svých zemí, to
znamená že 1. den -2, 2. den -4, 3. den -8, ... Také je nutné aby jste si u dobyté
země hned hodili obchodní smlouvy se zemi druhou, viz smlouvy DE. (první den a
jakýkoliv další je také nutné vyhlásit zemi na kterou utočíte válku jinak bude sila
vašeho útoku jen 70%)

Na co nezapomenout,aby jste mohli stavět baráky a mít spoustu lidí, musíte na sebe
kouzlit co nejdříve spokojenosti, což znamená že je nutné za ně co nejdříve vybudovat
magii nutnou aspoň na prokouzlení sama sebe(průměrně se to dá stihnout 3 den).

Důležité stavby: sýpka, posvátná studna -tyto 2 musíte co nejdříve postavit v každé
dobyté zemi.

0. den: postavte sýpku, posvátnou studnu, odklikejte kola, aby jste mohli poslat
útok.
1. den: máte 2 země, postavte v dobyté zemi sýpku a posvátnou studnu. Dnes by vám
měly vyjit kola i peníze na odeslání dalších dvou útoku(při dobrém počasí i 3).
2. den: a další dny, je scénář za hobity celkem jasný, je nutné stále přistavovat
nové baráky, a když je mana tak si postavit nějakou tu obřadní svatyni na zvýšení
příjmů many.

NEZAPOMEŇTE!! Že hobiti mají malou obranu tak si postavte v den kdy se dají posílat
útoky na vládce obrané vozy.


By Malagant alias Mall nebo _Malagant_

Enti


Enti: jsou prastará stromová rasa, která k životu mnoho nepotřebuje a jako jediná neplatí vojákům žádný žold. Mají velice silné jednotky a výborně obsazují země. Bohužel mají nejnižší počet herních kol ze všech ras, a tak v pozdější části hry ztrácejí.




Výhody:
5000 zl. na startu - jde nakoupit spousta staveb
Poměrně levná armáda na pořízení
Armáda bez žoldu - nikdy se s příjmy nedostanou do mínusu
Vhodná rasa pro "líné" - jenom 5 kol
Nevýhody:
0 many na startu - nejde seslat ani jednu spokojenost
Jenom 5 kol - málo přibývá obyvatelstvo. Je nutné stále dbát aby byly volné domy.
Malý limit kouzel
Den 0:
Případným sousedům nabídnout obchodní sml.
Koupit sýpku - bezpodmínečná nutnost
Dále jsou 2 možnosti:
a) přes zlatý důl
- koupit zlatý důl jen pokud je počasí na zlato min 100 - 110%
- Je-li počasí na zlato min 130% tak koupit i posvátnou studnu.
Při horším počasí nezbude v den 2 na sýpku.
b) přes posvátné studny
- ve všech zemích kupovat k sýpce studnu
Je-li počasí na zlato pod 80-90%, tak postavit studnu jen v jedné zemi, aby zbyly
peníze na sýpky v dobytých zemích.
- toto řešení je možná vhodnější, pokud je předpoklad volnější mapy a nerušeného
rozjezdu.
Vstoupit do aliance, nebo si jí založit.
Odehrát pouze 2 kola
Vyhlásit válku zemi, kam chci útočit (případně i další maskovací)
Naverbovat 5 Dubodubů a poslat útok (síla 50) na zemi, která nemá bonus obrany.
Den 1:
Mezi svými zeměmi uzavřít obch. sml. případně i se sousedy uzavřít smlouvy
V 2. zemi postavit sýpku.
Pokud nemáte zlatý důl, postavit i posvátnou studnu. Dobře spočíst, aby na další den zbyly
2000 na sýpky.
Odehrát 5 kol (za extra příznivé konstelace by mohla stačit i jen 4 kola).
Vyhlásit válku dalším neutrálkám.
Naverbovat armádu v obou zemích a poslat 2 útoky. Sílu útoku doporučuji spočíst takto:
síla_země/6*5*(1+bonus_ze mě_na_obranu) K této hodnotě přičíst 3-5 a takový poslat útok
např. síla země 64, bonus obrany 10%
64/6*5*(1+0,1)=59 Útok min 62. Naverbovat 16 Dubodubů (15 by byl asi velký risk)
Den 2:
Mezi svými zeměmi uzavřít obch. sml. případně i se sousedy uzavřít smlouvy.
Pokud jsou peníze postavit sýpky. Minimálně na jednu musí být, druhou postavit co nejdříve. nebo na ní vybrat z al kasy.
Je-li příznivý kurz many, tak postavit Tržiště a prodat manu, aby bylo na 2. sýpku a další studny, jinak manu šetřit.
Dle uvážení postavit posvátné studny.
Odehrát kola. V tuto chvíli ještě není třeba kupovat domy. Lidi přibývají pomalu.
Při příznivých okolnostech by mohlo jít poslat až 4 útoky, ale možná je lepší se začít věnovat budování alespoň základní magie. Enti potřebují sesílat spokojenost jako sůl. Na to je nejlepší mít kolegu mága v alianci, který to zařídí.


Ještě mě napadla jedna taktika dosti riskantní:
Musí být podmínky na zlato min 130% (vlastnosti země + podnebí)! Při nižších nevyjdou peníze nultý den. I tak to je drsné a ekonomika na tom nebude nejlépe.
Den 0:
Koupit sýpku, cech války.
Odehrát všechna kola
Naverbovat Listovlasy. Pokud nevyjdou peníze na všech 16, tak naverbovat Duboduba.
Vyhlásit války.
Poslat 2 útoky.
Den 1:
Mezi svými zeměmi dát obch. sml.
Vyhlásit války.
Poslat 2 útoky. Mělo by to vyjít, pokud není vysloveně smůla a velké ztráty.
Den 2:
Máte 5 zemí a žádné peníze. Nyní je třeba postavit co nejdříve sýpky. Pokud chcete útočit dále, tak nejdříve v zemi, kde je nejvíce vojska. Dnes budou možné max. 2 útoky.
Bohužel se nepodaří ani postavit všechny sýpky.
darkelf_rasy.jpg
Nechte si zasílat novinky přímo do Vaší emailové schránky
Opište prosím kontrolní kód "2585"
Zápatí stránek
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one